Mondd el a történetedet

AFC: "Élj, és tanulj meg élni hagyni!"

2008. május 29. 10:41
154 hozzászólás

Szerző: neforduljel

Kategória: Blog


 

 

Az utóbbi idők legnagyobb sikersztorija kétségtelenül az Anti Fitness Clubé, ám a srácok útja a csúcsig korántsem volt zökkenőmentes! Tomi, Miki, Peti és Balázs gyakran találta szembe magát előítéletekkel.

 

Elég korán megtapasztaltátok, milyen az, ha eleve elutasítanak…

Balázs: Lassan hat éve zenélünk együtt, és sajnos tényleg gyakran támadtak minket. Eleinte punkban nyomtuk, volt klasszikus taréjunk, meg a stílus szinte összes külső jelét magunkon viseltük, és a szimpla beszólogatásnál jóval többet kaptunk emiatt.

Tomi: Előfordult, hogy tettlegességig fajult a helyzet: teljesen váratlanul, mindenféle figyelmeztetés vagy előzmény nélkül támadtak ránk.

 

Most sincs könnyebb dolgotok, ráadásul az „imósokat” manapság világszerte sokan kritizálják.

Tomi: Elég nehéz megérteni, miért kell skatulyába zárni az előadókat, például minket is. Szinte minden interjúban felteszik a kérdést, hogy akkor mi most „imók” vagyunk? Mit lehet erre válaszolni? Rockzenét játszunk, ez egyértelmű. Nem tudatosan öltözünk így vagy viselünk ilyen frizurát – egyszerűen csak ezek a cuccok tetszenek, és kész. És az sem fedi a valóságot, hogy „imóként” folyton depressziósok vagyunk, netán öngyilkos hajlamokkal vagyunk megverve. Aki egy kicsit is ismer minket, az tudja, hogy ennek épp az ellenkezője az igaz.

Miki: Persze ezt csak az látja, aki tényleg odafigyel ránk, aki nem csak felületes szemlélőként, jó adag rosszindulattal a szívében dönti el, hogy szimpatikusak vagyunk-e neki.

 

 

A teljes interjút a BRAVO június 5-én megjelenő számában olvashatod!

 



Címkék: afc, bravo, emo, interjú

 

Eddig 154 komment érkezett

metalos
2008. 05. 31. 21:31

ezek a cuccok tetszenek. a nagy f**szt! csak követik a divatot. most nehogy beadják nekünk hogy jaj ők nem is emosan akarnak öltözni, csak ez tetszik nekik. g*cire nem erről van szó. emok. és régebben tarajuk volt meg punkok voltak. azért lettek emok, mert ez jön be a 12-13 éves kis p*csáknál, és hogy több pénzhez jussanak. a punkok szubkultúrája, ellenkezik az emosokével. a punkok eredetileg utálják az emokat.punkból nem lesz egykönnyen emo.:S ez kizárt. ez csak azt bizonyítja, hogy eddigis divatf*szok voltak, meg most is azok! k*pja be az összes emo r*hadék! (a "csúnya szavakat" kicsillagoztam, egy szavatok sem lehet! ez a véleményem!) tolerancia.... na persze.... ez a kampány max a 10éveseknél jön be, ezzel senkit nem fogtok megtéríteni, mindenkit csak idegesít!!tolerancia...ki nem sz*rja le?

metalos
2008. 05. 31. 21:33

ezek a cuccok tetszenek. a nagy f**szt! csak követik a divatot. most nehogy beadják nekünk hogy jaj ők nem is emosan akarnak öltözni, csak ez tetszik nekik. g*cire nem erről van szó. emok. és régebben tarajuk volt meg punkok voltak. azért lettek emok, mert ez jön be a 12-13 éves kis p*csáknál, és hogy több pénzhez jussanak. a punkok szubkultúrája, ellenkezik az emosokével. a punkok eredetileg utálják az emokat.punkból nem lesz egykönnyen emo.:S ez kizárt. ez csak azt bizonyítja, hogy eddigis divatf*szok voltak, meg most is azok! k*pja be az összes emo r*hadék! (a "csúnya szavakat" kicsillagoztam, egy szavatok sem lehet! ez a véleményem!) tolerancia.... na persze.... ez a kampány max a 10éveseknél jön be, ezzel senkit nem fogtok megtéríteni, mindenkit csak idegesít!!tolerancia...ki nem sz*rja le?

Lily
2008. 05. 31. 23:44

nem tudtad vna magadba tartani ezt a hülyeséget???????
nagyon kicsinyes és szánalmas vagy!! sztem te vagy a divatfasz!!!már bocs a kifejezéseké!! egy nagy szánalom vagy...majd ha vmi bajod lesz sztem nem fog nagyon jólesni ha leszar a külvilág és mindenki otthagy a szarban!!!
és ha ez az egész nem érdekel akk minek kell ideírkálni????

metalos
2008. 06. 01. 10:00

nem tudtam volna magamban tartani, és ez nem hülyeség. cáfolj meg bárhol is. nem tudsz. na látod! mondj példát, hogy miből vetted le azt, hogy kicsinyes és szánalmas vagyok? és honnanveszed hogy divatfasz vagyok? nem is ismersz xD az emogecik viszont mind divatfaszok, mert az egész emo egy divat, és egyáltalán nem életérzés. és én nem arról beszéltem, hogy ha valakinek valami baja lesz vagy van. nekik nincs semmi bajuk. dől a pénz a tehetségtelen balfaszoknak. és azért kell ideírkálni, hogy elmondhassam a véleményem. azokkal nekem nincs semmi bajom akiknek bármi bajuk van (pánikbeteg, depis) ENJOY!!! XD XD

metalos
2008. 06. 02. 19:34

lány vagyok, és nem vagyok kopasz, se fasiszta. és nem arról beszélek hogy nem jó a tolerancia, hanem arról, hogy ezzel nem érnek el semmit. és nekem a többivel nincs bajom, a többit tolerálom, kivéve az emot. Ennyi.

metalos
2008. 06. 03. 21:06

ezalényeg.tudom hogy az én pártomon állsz csak mondtam. és énisláttam de az olyan ritkább xD

Zsanci
2008. 06. 05. 14:03

Sziasztok.
Hát szerintem semmi rossz nincs abban ha valaki emos. Miért kell öket ennyire gyülölni?? Hisz ti magatok mondtátok hogy az emo az divat. Akkor?Miröl beszélünk?.. Attol hogy te nem vagy az attol még mások lehetnek és szerintem egyáltalán nem érdekli öket a ti véleményetek mert nem fognak miattatok megváltozni. Én pl AFC fan vagyok . Szeretem a fiuk zenéjét meg minden. És sokszor nem értem miért szidják öket annyira. Mert oké , nem birod az emosokat ..ezt megértem ,magánügy de mért kell a bandát is piszkálnod?Vagy ha annyira utálod öket akkor mit keresel itt? ... Mindenki azt hiszi hogy az emo az abbol áll hogy egész nap sirnak , megakarnak halni és depisek . Ebböl látszik hogy 1 emos ismerösöd sincs ,nem is tudod miröl van szol de pofázol:D. Ha csak végignéznél pl 1 Stáb adást a Viván Tomival rögtön megváltozna szerintem a véleményed. Szerintem nagyon aranyossak az afc tagjai. És azért mert az "anti afc"-sek ilyen szépeket irogatnak az afcröl én nem fogom öket megutálni. Ezzekkel a levelekkel sohase fogtok elérni semmit...:S Törödjetek bele.....
Ja és még valami...Én nem vagyok emos.

Csabi
2008. 06. 05. 14:25

de az AFC NEM EMO ZENE XD.
Már komolyan engem idegesít a sok nyálrázás, sőt elárulom alegnagyobb titkokat az NT és a TH sem az.
Komolyan türelmes vagyok de már engem is felhúztok ezzel a sárdobálással

Csabi
2008. 06. 05. 14:37

add 2: megerőltettem magam és utánanéztem ennek az EMO dolognak és hosszas myspace-s VF-es keresgélés után találtam pár igazi arcot( amerikaiak) akikkel elbeszélgettem és télleg jófejek ellentétben az az elkorcsosult divatnemzedékkel ami itt Mo-n veri a nyálát. Az AFC-ből ismerem Mikit ő is jófej, azonban az AFC elismerte, hogy nem EMO-k.
Attól, hogy valamely eggyüttesnek érzelmes számai vannak attól az még nem lesz "ímómjúzik" mert olyan nincs. Punk-rock van meg Postcore-punk és Hc-punk amire rá lett fogva.
Én nem vagyok anti csak a hócipőm tele van azzal, hogy itt nyafog egy csomó ember, hogy mert emo-k ezért kinézik őket, az én környezetemben is vannak sőt msn-en a partnerlistám kb 45% Emokból áll, nekik semmi bajuk nincs, nem szólogatnak be nekik és elfogadják őket. Esetleg ha valamelyik szájkungfus mégis beszól nekik nem foglakoznak vele ennyi.
Én is zoktam nézni a Stábot ezért nem írom le egyiket se mert szeretem azt a műsort.

Csabi
2008. 06. 05. 17:43

köszönöm :)

metalos
2008. 06. 05. 18:13

én is ismerek 1-2 emot, és akad köztük normális, de ritka. és egyébként akkor mi az emo zene? mit hallgatnka az "emok"? ha már minden könnyedebb rockot annak titulálnak, akkor tulajdonképpen mi az emo zene definiciója? akkor nincs is olyan hogy emo zene? én egyébként azt hittem hogy a panic at the disco az emo, mert mindenhol aztmondják, de elnézést, lehet hogy tévedtem. és sajnálom ha valakinek itt nagyon beletiportam a lelki világába, nekem nem az volt a célom - legalábbis legfőbbképpen - hogy reklámozzam hogy utálom meg hányok az emoktól, hanem az, hogy semmi értelme ennek a liberalista dumának. faszra sem mennek vele. és ők most kurva büszkék magukra, hogy "jaj ők segítenek Magyarországnak hogy leküzdjék az emberek a tolerancia hiányát"...hogyne...még mit nem...

Csabi
2008. 06. 05. 20:09

nioncs emo zene, amit hallgatnak arra rafogják , hogy emo vagy ami csak egy kicsit is az érzelmekről szól.....EMO stílus létezik zene az nem. Olyan zene van, hogy Screamo de az teljesen más

Dorcsi
2008. 06. 08. 21:14

hy....Én azt gondolom akinek nem tetcik az ne hallgassa...
Vannak olyanok akik szeretik azok pedig hallgassák...pusz én szeretlek titeket...és ez van:D:D

Csabi
2008. 06. 09. 14:34

jaj de kinyilt már valakinek a csipája hajjaj

Csabi
2008. 06. 09. 16:23

hova lett annak a kis nyominak az irása? amire váalszoltam az előbb?

xXxEszterxXx
2008. 06. 12. 15:51

Hát ez a toleranci dolgnak van értelme rá fér az emberekre pl:metálosra is!Ezért amiket írogatott!

metalos
2008. 06. 12. 21:34

van értelme csak nem ebben a formában.... ja és nem az emokkal szemben xD

happiness_dia
2008. 06. 17. 15:21

Hát sziasztok! Hosszasan olvasgattam amiket itt eddig írtatok, és komolyan mondom,(most senki ne szóljon le) de ez így szerintem nem tolerancia. Biztos vagyok benne hogy ez a honlap nem azért jött létre, hogy itt továbbra is ellenségeskedjünk egymással. Talán ha egy valaki is figyelembe vette volna a 'tolerancia' szót, akkor nem fújolnátok le egymás stílusát, és szövegét, véleményét. Ti ezt a világot így szeretnétek rendbehozni hogy továbbra is csak ellenségeskedtek? Mert akkor szerintem ti nem a tolerancia mellett léptek fel, hanem ellen. Aki mellette van, az legyenszíves olyasmiket írni, amiket nem hallottunk eerszer, és tényleg vélemény, ami nem csak úgy kipattan a fejünkből, hanem szívből jön. Én azthiszem, ha bárkit emglátok az utcán, tegyük fel, egy olyan punkot, akinek erősen színes a haja, és felvan turbózva, igaz hogy első gondolatom az lesz hogy 'tejóég, ez hogy néz ki?' de nem mondom ki, talán elgondolkodok, és megkérdezem magamtól:'Igen, ő így néz ki, de neki lehet ez a természetes, és vajon ő mit gondol rólam, hogy én hogy nézek ki?' mert mindenkinek az a természetesen megszokott stílus vagy bármi, amit ő magán hord vagy visel. Nekünk is az a megszokott. És sokszor azért nézünk más szemmel az emokra(akik nem emósok) a punkokra, a rockerekre, a metálokra, vagy bármilyen más stílusú emberre, mert mi nem ilyenek vagyunk. A másik dolog, ha meg éppen mi is éppen ilyen stílust hordunk, akkor viszont azért nézünk más szemmel a másik ugyanolyan stílusúra, mert összemérjük magunkat vele. Ennek ez a csúnyább, amannak amaz, és néha irígységből gondoljuk, néha pedig mert lenézzük mert annak az embernek nincs olyanja ami nekünk. Én spontán ennyit gondolok erről, de mesélhetnék bőven, csak szerintem kevés ember lesz aki ezt majd elolvassa. Én nem mondom meg melyik stílushoz tartozom, mert ez nem ehez a témához való.

Szóval, talán lépjünk fel EGGYÜTT a tolerancia mellett.

Karolka
2008. 06. 18. 22:56

Az Anti Fitness Club nagyon kiráy imádlak titeket főleg Balázst...pussy bye

doroty
2008. 06. 21. 20:12

ez gyerekes basszus atol ho vki emo attol most a másiknak mi baja lesz?
és az afc 1általán nem divatfasz ugyho metalos bekaphatod mert amit te hallgacc az jobb? afc4ever

happiness_dia
2008. 06. 22. 10:45

sziasztok megint itt vagyok! Csak szeretném üzenni dorotynak hogy teljes mértékben egyetértek vele! Azért, mert valaki utál egy másik embert a stílusa miatt, attól még nem leszjobb semmivel semmi! És attólmég valaki lehet jó ember! Tényleg gyerekes ha valaki egyfolytában azon lovagol hogy "jaaj te imóóóó vagy?" vagy "úúúúh te most ilyen rocker vagy?" mert fölösleges ezzel törődni, ha a másik ember kedves, és jó. Nem biztos , hogy ha a msik nem olyan stílusú mint te, hogy gonosz, rossz ember, hülye...stb. elkéne fogadni egymást úgy ahogy vagyunk. ennyi.

Milka csokiii♥:))
2008. 06. 22. 15:15

Hhh...Figyeljen ide MINDENKI!!! Bakker...
metálos, a következő neked szól. Semmit ne bántásnak vegyél! :
Oké, nem bírod az emo-t.Elfogadva.De az, hogy trágár szavakkal illeted (ez MINDENKINEK szól!), és lehurrogod, az nekem specc nem jön be. Nem kéri senki h bírd őket! De ne is írj ilyeneket...1szerűen meg lehet mondani pl. hogy "én nem szeretem az emo-sokat mert...." . De a ... rész után is lehet normálisan fogalmazni, és megmondani hogy tényleg mi a bajod velük, nem szitkozódni. Tök jó, hogy a Hard emo-k miatt elterjed minden emo-ról hogy vágja a kezét... Most akkor elárulnám pl. hogy NEM minden emogirl/emoboy vágja a kezét! Csak a hard-emok, és egy-két őrült. De ezért nem kell elítélni az összes többit is, legyen az bármi, nem csak a karvágás... Miért nem lehet elhinni, hogy az AFC-seknek tényleg ezek a cuccok tetszenek, és nem divatból öltözködnek így? Elhiszem ha te nem magadtól öltözködsz úgy ahogy, hanem divatból, de ők nem...Nekik 1szerűen ez tetszik!! Ezt EL KELL FOGADNI! Igen, a fiataloknak csinálják! 10-20 éveseknek! Van akinek persze nem tetszik! De ha nem tetszik, ne hallgassa! Elég szerencsétlen élete lehet annak aki olyat hallgat ami neki nem tetszik...Persze hogy a pénz miatt IS van a banda! Meg azért, mert szeretnek zenélni! Nem megtéríteni akarják ezzel a kampánnyal az embereket, hanem az olyanokat mint te... Megértessék velük hogy attól ha mást szeret, attól még lehet jófej! Mondtam már hogy van 1-2 barom aki vagdossa a kezét! Azokkal tényleg nem kell törődni! De nem elítélni az összes többit, amikor lehet hogy mindenki más is tök jó fej, csak te ránézésből (lehet akár emo is) már elítéled... Lehet, hogy SZERINTED tehetségtelenek, de mások szerint nem! Miért kapják be az emosok? Szeretném ha mindegyikre válaszolnál! Boldog lennék ha nem pofáznád le azt, ami másoknak tetszik! Mit szólnál ha most mi is leszólnánk azt ami neked tetszik?

És nem, az AFC tényleg NEM emo-banda!!!!!!!! Világos? Remélem...

Vegyétek észre, ami a címsorban van:
"AFC: Élj, és tanulj meg élni hagyni!"
Ez mindenkinek szól!!! ÉLJ, ÉS TANULJ MEG ÉLNI HAGYNI!!!!!!

Csabi
2008. 06. 22. 19:12

ez érvelés volt a javából.....és igaz is :)
végre más is kimondta, hogy az AFC nem emo banda

Milka csokiii♥:))
2008. 06. 23. 10:08

Köszi Csabi, örülök hogy vannak akik fel tudják fogni ezt az egészet...:)
Persze hogy nem emo-banda. Akinek lenne egy csepp esze, az elolvasná hogy mit írtak a fiúk... Idézem Tomitól: "Szinte minden unterjúban felteszik a kérdést, hogy akkor mi most "imók" vagyunk? Mit lehet erre válaszolni? Rockzenét játszunk, ez egyértelmű. ..." Ott van benne magában a mondatukban... Aki elolvasná, és olvasna a sorko között, rájönne hogy nem emo-banda az AFC... (Tényleg ilyen jól érvelnék?:O:) )

Lyümi
2008. 06. 24. 1:23

sztem Milka csokinak teljesen igaza van ezt én sem tudtam vna jobban megfogalmazni!!!

Ágica
2008. 06. 25. 12:50

sztem nem hülyeség ez,mert engem is kiturnak a suliban! és 12-leszek na pááááá

metalos
2008. 06. 25. 15:10

1.doroty: én szarok rá hogy ők milyen zenét hallgatnak. nem arról beszéltem, hogy azért utálom őket mert olyan zenét játszanak ami nekem nem tetszik. az már csak rátesz egy lapáttal.
2. mindenkinek szól: NEM AZ A BAJOM HOGY VALAMELYIK EMO VAGDOSSA MAGÁT. ÉN AZT LESZAROM. A SÁTÁNIMÁDÓK IS VAGDOSSÁG MAGUKAT, ŐKET NEM UTÁLOM. NEKEM EZZEL AZ EGÉSZ DOLOGGAL VAN BAJOM, MEG HOGY LENYÚLJÁK MÁSOK STÍLUSÁT.
3.milka: az emo nem stílus, hanem egy divat, és egy agybaj. amit az abnormális tinédzsereknek találtak ki, akik nem tudnak mit kezdeni magukkal. "mért nem lehet elhinni hogy az afc-seknek tényleg ezek a cuccok tetszenek, és nem divatból öltözködnek így?" ez egyszerű. hamár a fél ország, sőt már inkább a fél világ ugyanúgy néz ki egy divat miatt, akkor nemhiszem hogy PONT ŐK nem a divatot követik. ez nyilvánvaló... és az már élből nem lehet jófej aki emo. jó. lehet jófej. de az nem mentség arra, hogy hülye. és én mindenki mást tolerálok. mert nekem nem a kinézet számít. szarok rá, nézzen ki úgy ahogy akar. nekem ezzel az egész mentalitással van a bajom...és ők rockzenét játszanak? xD hát ez már sok. tudja ez egyáltalán mi az a rock? nemhiszem....

saucy_emo_girl
2008. 06. 27. 14:26

Xtem ennek az egéXnek igazán Wan érteLme
ugyanis miWeL én emO Wok sOkan kikÖzÖsitettek emiatt és megutáLtak az OLyanOk is akik eddig a barátaim WOLtak
az AFC nOn jO én nOn LáWOLOm és ha feLtünt WOLna pL. metáLOsnak h ez az egéX arrOl szOl h ne utáLjuk egymást meg sÖtÖbÖ akk rájÖhetett WOLna h taLán nem Xidni kéne még mindig egymást hanem pOzitivan hozzáállni a dOLgOkhOz
meg ha Wmi ennyire nem szimpatikus akk nem keLL WeLe fOgLaLkOzni nem keLL haLLgatni és nem keLL rájuk nézni
és sOkan Xeretik Őket és elég XtárOk és nem tsak ien egy XámOsOk XaL eléggé megérdemLik h Xeressék Őket
és pOnt

ági
2008. 06. 27. 14:45

imádom az AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFCCCCCCCCCCCC-T

аrk@
2008. 06. 28. 17:43

Én nem értem miért kell ennyire elítélni az emosokat... én se vagyok az, de az utálat...az sok!!! SOkáig egy pár naaaaaaaaaaaaaagyon szemét k*cs*g srác az osztályból megutáltatott a többiekkel szemben csak mert egy régi zenekar zenéit kedveltem. (vállalom: az ABBA-zenéket) Annyira hülye megjegyzéseket tettek, hogy végül szinte mindenki megutált! Vicc nélkül: annyira nem bírtam, hogy 5-től más iskolát kezdtem...! Még azóta is piszkálnak azok a fiúk ha meglátnak! Bár magamra is haragudhatok, mert nem mertem kiállni addig magamért...de mindedj ezt most ne ide! De most képzeljetek el egy "szerencsétlen" emo-st! Metalos! Lehet, hogy ez csak egy divat...de éppen ezért nem kell elítélni! Ja és kedves emosok, akik valószínűleg szívfájdalommal olvassák ezeket a gyűlölködő szavakat/mondatokat és nem meritek vállalni az ellentmondást VS. a fájdalmatokat: bár ezt egyáltalán nem hiszem, de ha valamelyikőtöknek mégis eszébe jutna az, hogy lemond a "stílusáról" (bár ezt tényleg erősen kétlem!!!!:P), ne tegye- ugyanis én voltam olyan hülye hogy elhittem a barmoknak hogy szar zenét hallgatok! Bár már magamtól se vagyok a legnagyobb fan, de rájöttem, hogy az volt szar zene amit ŐK hallgattak...! Ha ezeket a szövegeket egy emos elolvassa, nyugodtan vállalja a véleményét! Ne legyetek olyan hülye mint én voltam...! Erről ennyit! Ne kövessétek el azt a borzalmasan nagy hibát, hogy tűrtem, hogy nincs bennük ennyi TOLERANCIA!!Ennyi.
És félreértés ne essék (:P) nem sajnáltatom magam vagy ilyesmi...! Csak kérlek TOLERÁLJÁTOK MAGATOKAT! mERT sztem. ez az oldal ezért jött létre...! {nefoduljel.bravo.hu} És igaz tényleg: "Élj, és tanulj meg élni hagyni!" NA és most lehet kritizálni! (és ha elolvassátok a No Thanx-es blogot akkor IGEN én ugyanaz a Dorka vagyok...)NA pápááá:)

EVI99
2008. 06. 29. 9:42

én nem annyira szeretem az a afc-ét !

metalos
2008. 06. 29. 16:15

saucy_emo_girl először tanulj meg írni, utána beszélhetünk. most ez is a divat része hogy úgy kell írni mint akinek idegrángása van? gratulálok. elég idegesítő. és аrk@:te meg faszér tömöd itt az agyukat a hülyeségeiddel... ok! maradjanak emosok, álljanak be a sorba, veszítsék csak el az emberek az egyediségüket, haggyák hogy megverjék őket, legyenek divatdepressziósok, maradjanak csak emosok... én meg teljesen toleráns vagyok... mindenkivel szemben... de a kivétel erősíti a szabályt. tehát minek legyek toleráns az olyanokkal szemben, akik azt nem érdemlik meg. és ne mondjátok hogy nem ártottak nekem, mert igenis nagyon sokmindenkinek ártottak, már csak a stíluslopásukkal, és stb...

Zsu
2008. 06. 30. 11:06

Pete Wentz-nek igaza van. Én is Depis Voltam 1 ideig és én is 1-2-re hangulatot váltottam. Sztem nem kell elítélni azt aki Depis(Depressziós) vagy bármi ilyen Problémája van. Lehet hogy pár segítő szó vagy 1-2 mosoly többett ér mint a gyógyszerek.

NiKy
2008. 06. 30. 14:09

én imádom az AFC-t ; sztm sokkal eredetibb mint pl a nótenksz.
ha vkinek nem tetszik vmi , nemkell rájuk nézni.
de ha vki fikázza őket az több mint gáz :)
tudjátok.. TOLERANCIA..

NiKy
2008. 06. 30. 14:12

Kedves Metálos te ennyire segghülye vagy?
és ha érdekel nem vagyunk emo-k. és ha már itt tartunk olyan nincs h emoS. hülyekretéén.
az agyszinted kb a 10éves kort baszogatja ;)

metalos
2008. 06. 30. 18:59

xD azért tartassz hülyének mert úgy írom hogy emoS? tudod hogy mért írom így? azért mert nem vagyok hajlandó megadni nekik azt a tiszteletet sem, hogy rendesen írom ki a nevüket. de ezt hagyjuk. az intellektusomat szerintem Te csak ne becsüld alá. kevés vagy ahhoz szerintem ;) és mind igaz amit írtam de szard má' le! ez a pánk! xDxD

Braunitzer Gábor
2008. 06. 30. 22:15

lol = [x(Đ) + 2 xD + xĐ] + láw,

feltéve, ha

[cijja, cejetem, czukker] < = @===>

Asszem, sikerült megalkotnom az emo képletét az általános iskola 6. osztálya számára.

NiKy
2008. 07. 01. 14:49

egyáltalán nem ír mindenki ugy, az inkább kényesség és nem emo
>___<
amugy az AFC meg nem emo ;)

no emo. no anti emo. just a people.
2008. 07. 02. 9:01

pffff.......metalos ez nem arról szól hogy nem tiszteled őket és azért nem írod ki rendesen, hanem arról hogy nem tudsz MAGYARUL beszélni, írni. Mert EMOS a MAGYARBAN NINCSEN!!!!Ha továbbra is emosnak mondod őket akkor az a te értelmi szintedet tükrözi, nem pedig azt hogy nem tiszteled őket......de mindegy, írd csak továbbra is így.......magadat járatod le..........

metalos
2008. 07. 02. 12:19

tudok magyarul beszélni, mivel tudom hogy emonak kell írni, de én emosnak írom. az más. és szarok rá hogy nincs emoS a magyarban, én már csak azért úgy írom mert tudom hogy bassza a csőrötöket. xD mert ez legyen a legnagyobb problémád az életben hogy én nem akarom úgy kiírni hogy emo. mert az emoS az titeket idegesít ugye? mármint az emosokat. nem érted? aki itt szellemileg eléggé visszamaradott, az te vagy....

no emo. no anti emo. just a people.
2008. 07. 03. 16:29

legalább tisztában lennnél a szavak jelentésével. Azt javaslom hogy olvass kicsit többet. És kevesebbet ülj a számítógép előtt.

metalos
2008. 07. 04. 17:27

szerinted melyik szónak a jelentésével nem vagyok tisztában? taníts mester! :D vagy az "emoS" szót nem tudom esetleg definiálni? nem lehet hogy az én intellektusom haladja meg a tiedet?

Tündy
2008. 07. 08. 13:39

NE FORDULJ EL! Ez a jelszavunk a barátnőmmel. Megtanultuk, hogy nem szabad elitélni az embereket ! Am... Imádom az Anti Fitness Club---ot! A Ne fordulj el szám is nagyon jó lett! Az Anti Fitness Club-nak megvan az első lemezük és hogy őszintén megmondjam nagyon jó lett már vagy 2 éve szeretem az Anti Fitness Club-ot! És ez nem is fog változni! Zola és a többiek is nagyon jók!

xXx Manó xXx
2008. 07. 08. 23:05

Úristen!Hgy,lehetnek egyesek ilyen tapintatlan kretének(tiszt.a kivételnek) én 100%ossan azok mellett vagyok akik az EMO-k és az AFC-sek mellett!!!!!!
A kinézet,stílús miatt miért kell elitélni őket?!

"Ha te sem érted,
Miért baj az, hogy mindenki más,
Hogy máshogy érzel,
Ha ember vagy még, hallod ezt a kiáltást"

Ez mindenkinek rosszul esne ha a kinézet vagy bármi miatt elitélik őket!!
Mindenki ugyan olyan ember mint akárki más!!!!!
Kinézet stílús alapján ne ítélj,inkább próbáld megismerni őket!!!!

Szal...ennyiiii :]:D

R€KÄ
2008. 07. 09. 12:37

Nem értem! Mondjátok miért vagytok ilyenek! Igaz itt valaki a tolerancia elfogadásán küszködik, de van aki csak azért ír ide, hogy szidja azokat akik mások(példának felmutatása ként:emosok). Oh istenem én is más vagyok az iskolában néha annyira mocskok tudnak lenni az emberek, vagy akár más hol az utcán bár hol. Meglehet hogy néhányan csak mosolyognak a furcsa helyesbítek más illetőn, de az az embernek rosszul esik. Engem most is és főleg gyerek koromban cikiztek a sullyom miatt, de annyira ,hogy orvoshoz vittek mivel nem tudtam aludni és mindig azt mondtam nem megyek iskolába és ezt én büszkén válalom ,hogy ilyen voltam. Most pedig teljesen mádhogy nézek ki lefogytam. Most, olyan emberek védelmére kelek fel akik szintén ilyen vagy ehez hasonló dolgok miatt szenvednek! A NE FORSULJ EL kampány szintén erre hívja fel a figyelmeteket NE nézzétek a másik félt visszataszítónak csak mert rondák a ruhái, szegény esetleg emos vagy mit tudjam én egyszerűen MÁS. Ahogy Lola mondaná ˝ Ne ítélly könyvet a borítójárol!˝ És ahogy én mondanám : ˝Aki más, ezerszer jobban tud szeretni, mint mi akár mikor is fogunk valakit tisztelni!˝

xXx Manó xXx
2008. 07. 09. 13:41

R€KÄ,teljesen 1et értek veled!!!!!Miért baj az hgy,mindenki más?!?!?!?!?!

sm91
2008. 07. 09. 16:01

én csak azt nem értem h ha vkinek csak mocsok jön a szájából az minek ír ide......jah meg ha csak negatívumokat hoz fel akkor minek van itt? ha vkit nem érdekel ez a kampány, akkor nem jön ide.....télleg nagyon sok divatemo van sajna de vannak még normálisak....a depresszió nem az emo része, ahogy az öngyilkosság sem....amikor emo még nem létezett akkor is voltak öngyilkosok, most meg ha vkinek elege van az életből egyszerűen eldobja magától....ez gyengeség nem emo. tényleg sokan divatból csinálják, ebben igazad van metalos, és ők télleg emosok, ez is igaz...én am emo vok (sztem, mert már nem tudom ki az és ki nem, kire lehet mondani, mi alapján dől ez el) de tényleg durva amit csinálnak egyesek. de persze a másik oldalon is, vannak olyanok, akiknek hiába magyaráznád életed végéig akkor se értené meg, mert nem akarja és ezzel nem lehet mit csinálni...az emo egy életérzés volt, ma már nagyon kevesen mondják magukat emiatt emonak...ha vki megbántja őket és sírnak már azt hiszik h emok...de vannak igazi emok is , ezen az oldalon is akik vállalják h mások mint a többiek és nem csak 2-3 évig tart ez amíg tart a divatja. én am nem öltözök úgy mint egy átlagos emo mert sztem nem ez a lényege, és különben se ez a legfontosabb az életemben h mit veszek fel, de az életérzés megvan és bárki kérdezi fellvállalom előtte h mi vagyok. mindenkinek vhol igaza van, de ez az emo-divatemo-antiemo ellentét nehezen feloldható ha mindenki ellenségesen közeledik a másikhoz....erre van ez a kampány sztem.

Bence
2008. 07. 09. 16:35

Teljesen eggyetértek metalos!!!!!!

xXx Picúúúr xXx
2008. 07. 09. 19:38

Csak annyit mondok hgy, "Előitélet=Tudatlanság"
És sajnos sok ilyen ember van!!!!!
"metalos"minek vagy itt az AFC-nél ha nem tetszik?!
És ha EMO-k akkor mivan(de mindenki tudja hgy,az AFC nem Emo banda)szal...
Nem tetszik valami mondd el a véleményed senki nem tiltja meg,de ne szitkozodj és trágár szavak nélkül is megérti bárki!!!!M

Csajszy
2008. 07. 10. 13:20

Igazság szerint újabban tényleg mindenki a stílus alapján ítél. sm91 nagyon is igazad van: az emó, a rock, a pop, a hip-hop, a rapp, a disco... stb.. egyfajta világnézet és stílus. Mert már a rocker meg más a popper világnézete meg egy emós világnézete aztán pláne. Én nem vagyok emós, én popper vagyok és nem igazán jövök ki azokkal akik kemény zenét hallgatnak, mert undokok és elítélnek másokat és kicsapnak a szobából ha megkérdezed h mi a baj. Ennyi erővel én is rámondhatnám a rockerekre, h k*csögök, de mondom mert nem biztos h minden rocker ilyen. LÉLEK alapján kéne ítélni, és NEM STÍLUS alapján. Én is így szoktam és elég sok emberit utálok mert rondalelkűek és igénytelenek. És miért kell rámondani mindenkire h ien meg ien? Honnan a franbcól tod te azt??? Heeee???

metalos
2008. 07. 10. 13:55

nincs megszabva hogy nem lehet negatív kommentet írni. és neharagudj de ha ti írhattok trágár szavakat akkor én mért nem? és "Csajszy" engem nem érdekel a kinézetük és már ezerszer elmondtam, az hogy nekem nem tetszik a külsejük, az az én dolgom emiatt nem utálnám őket ennyire... de ez a : "jaj van ilyen stílus hogy emo? ó jut eszembe 5 éve meghalt a nagymamám unokatestvérének az apjának a felesége. tényleg akkor én most kurvára depis leszek és emos." ez az egész szar nekem bocs de nagyon nem jön be...

Csajszy
2008. 07. 10. 18:00

Hát akk ne törődjé vele. Ennyi. Hagyd az emósokat hagy emózzanak....

sm91
2008. 07. 10. 21:39

metalos írhatsz te is amit akarsz ha mi is. és a depresszió eredetileg nem része az emonak, csak mostanában lett nagy divat. am senki se mondta h "tetszen neked a stílus vagy legyél te is emo v mittomén" csak annyi a lényeg h senki ne szóljon le senkit amiatt h milyen. akik tényleg depressziósok (nem kell h emo legyen) azok segítségre szorulnak nem pedig leszólásra, nekik egy pszichológus segíthetne, aki pedig divatból csinálja azzal nem sok mindent lehet kezdeni, de a fújolás nem segít, hiszen ez nem az emo, hanem a "trendi", ami csak elmúlik már végre(remélem:)). szerintem neked az utóbbival van a gondod amit teljesen megértek.

metalos
2008. 07. 11. 12:09

nekem ezzel az egésszel van bajom, és igen, az igazi emokkal is bajom van és ennyi és leszarom hogy divatból az vagy tényleg mert ilyen nincs. ha valakinek úgynevezett "emo mentalitása" van, és tényleg, tehát megvan benne az emo életérzés, akkor az nem lesz emo mert egy normális ember nem kezdi el hirdetni ha baja van. szóval akkor öngyilkos lesz, vagy magába fordul, mittudomén, de emiatt nem fog felvenni egy stílust. aki meg úgymond "igazi emo" az egyszerűen fasz, mert minek kell a gondjai miatt egy stílusba keveredni, főleg ha az már divat is és nyilván való, hogy akkor előítéleteket fog kapni. ha pedig nem kezd el emiatt emo lenni, akkor nem is fogja senki sem baszogatni, csak segítenek majd rajta. a hülyék meg karcolgatják a kezüket, de nemtudom hogy akkor annak meg mi értelme? most akkor döntse el hogy öngyilkos lesz, vagy nem. nincs középút. ez a "karcolás dolog" is csak azért van hogy sajnáltassák magukat hogy "hú szegényke öngyilkos akart lenni". a faszt akart az lenni csak egyszerűen idióta. ha az akart volna lenni rég megtette volna. ennyi

Csajszy
2008. 07. 11. 12:49

Hát metalos, van igazság abba amit mondasz, de akkor sem értem, h miért utálod ennyire az emókat, v téged az mért zavar? hagy csinálják. így jártak. ők is emberek, de te mégis úgy írsz róluk mintha vmi elmeházból szabadultak lennének. A kedvesség és megértés nem az erősséged, igaz?

sm91
2008. 07. 11. 16:26

sztem sem az erőssége, de mind1. ez a karcolásos dolog is sztem hülyeség, sok emot ismerek, és egyikük se karcolgatja magát, de lehet h csak pont a normálisabbakat fogtam ki:) az emo nem az ember gondjairól szól, de mind1, mert az egész úgy sem érdekel, nem? de azt nem vágtam h ha vkinek emo mentalitása van akkor nem lesz emo...ez nekem már magas.:D jah és az öngyilkos és nem öngyilkos között sztem van középút...

sm91
2008. 07. 11. 16:28

jah azt elfelejtettem h metalos sztem ha minden elutasító kritikád ellenére normálisan beszélünk veled akkor nem kéne kb mindenkit lehúzni, h fasz meg mittomén. ez csak vélemény nem bántásból mondtam.

metalos
2008. 07. 12. 12:03

csajszy: mert zavar a butság és a fölösleges, értelmetlen dolgok, amik semmiben nem járultak hozzá a világ fejlődéséhez. sőt! és már sokszor említettem, hogy sok ember stílusa és egyénisége is ráment erre. és valóban nem az erősségem, de ők nem érdemlik meg a kedvességet és a megértést amúgy sem.
sm91:ha valaki úgy érez mint az "igazi emok" (tehát ez a világfájdalom stb.) akkor az emiatt nem fog úgydönteni hogy na most én mától emo leszek. de csak akkor nem, ha valóban vannak sérelmei. aki úgy dönt hogy emo lesz, az meg hülye és nemvolt semmi baja eddig sem, csak sajnáltatta magát. ennyi.. jah és nem mondtam rátok semmi olyat hogy "fasz meg mittudomén".

Csajszy
2008. 07. 12. 22:37

Oké. Talán ebbe is van vmi igazság.. nekem is sok bajom van mégsem vaok emós... szval ien téren igazad van metalos. Utálod vmi ok miatt az emósokat leszámítva h szerinted a társadalom szégyenei?

metalos
2008. 07. 13. 14:55

egyszerűen a viselkedésük meg mittudomén, ellenszenvesek és korcs a stílusuk ami mindenkit zavar...

Milka csokiii♥:))
2008. 07. 15. 15:28

De metalos...
Egy kissé nem értetted hogy mit mondok/írok, bár örülök hogy nem úgy álltál a szövegemhez mint a nyomorék és nem azt írtad hogy "menj a p***ába"...
Szeretnék veled pl. MSN-en beszélni (ha van MSN-ed), mert nekem ezt a lapot nem mindig adja be a net (nem tom mért),de szeretném folytatni a "vitát" tulajdonképpen, mert ez is egy szemszög, még ha egy kicsit durva is a fogalmazás.
És EGYVALAMIBEN igaza van metalos-nak... Miért kell ilyen lökött stílusban írkálni, pl azt hogy: "Én EmO VaGyOk" meg ilyen nyomi stílusok? Nem lehet normálisan beszélni?
Na ne vegyék az emok és AFC fanok támadásnak, én is emo vagyok... De attól hogy emo vagy nem kell így írni, ez nem emo-kép hanem egyszerű tudatlanság ;)
Még mindig metalos-nak: De igen, az emo egy stílus és életérzés. Az, hogy azt írtad hogy ez egy divat és agybaj, az nem igaz. Bár megértem hogy így látod. Tudod, tényleg vannak akik agybajosok, és egy divatnak tekintik ezt az egészet. Ők a pózerek és divatemo-k. Így van, lehet egy emo is jófej. De hogyha ránézel egyre akkor (gondolom) "rosszul leszel tőle"... Na ezaz. Nem kell rosszul lenni tőle. Attól hogy úgy néz ki ahogy, attól nem mindet kell elítélni. Előbb ismerd meg/mélyebben nézz rá, utánna ítélj. Ne első látásról. Én is elítélhetnélek mert úgy öltözködsz/nézel ki ahogyan?
Igen, rock zenét játszanak. Ők írták, olvasd el... (én csak bemásoltam amit írtak). Miért, te mit tartasz "rockosabbnak" mint ők?
Mivel nyúlják le mások stílusát? Attól hogy láttál két-három nyomorék emo-t (mármint te hitted emo-nak) attól még nem mindegyik olyan! Gondolom pózereket láthattál...
Igen, tényleg a fél ország hirtelen emo lett. De akiket látsz, azokkal vigyázz mert sok lett a pózer. Felkapott stílus lett (sajnos), és jött a népszerűséggel együtt a sok pózer is...
U.i.: Ha gondolod írd le légyszi az MSN címed vagy vmi!

Milka csokiii♥:))
2008. 07. 15. 15:29

Ellenszenvesek...Mi is mondhatnánk pl. rád vagy a stílustársaidra (nem tudom mi a stílusod) hogy elleneszenvesek vagytok...

metalos
2008. 07. 15. 17:01

na erre még itt válaszolok aztán a többit msn-en. :) (msn címem: potatoe666@hotmail.com) na szóval: de igaz hogy divat, te is mondtad hogy kissé felkapott lett. igen, és azért van sok pózer, mert divat lett. azt hogy miért agybaj, azt is majd msnen mert már egyszer leírtam itt valahol és nincs kedvem ide mégegyszer :D és nem a külseje miatt leszek rosszul egy emotól, az mellékes hogy nem tetszik a külsejük, csak ugye tudom hogy mi van mögötte. és ugye van egy másik fele egy emonak, ami mondjuk jófej...jó tegyük fel, megismerem, tök jófej meg minden. de akkoris ottvan a tudat, hogy hülye. mármint aki ezt a stílust követi, az eleve szerintem nem normális. sajnálom, én így gondolom. és ha belegondolsz, ha mondjuk én szerinted hülye vagyok, akkor nem kifejezetten lehetek jófej, mert a kettő kizárja egymást :D de mondjuk én eleve nem olyan stílust követek, ami ilyen nagy mértékben tartalmaz egyfajta életérzést is... na és akkor a rock. hát én nem kifejezetten tartom rocknak, max a rocknak valami könnyedebb mellékágához sorolnám. nekem a pokolgép rock, az antifitnessclub pedig nem az. de ha nem vetted volna észre, az ő stílusuk sok más stílusból lett összerakva. fel lehet ismerni egykét rockeres,punkos,deszkás,hc-s, stb. darabot is :Pés nekem nem csak a pózerekkel van bajom. olvasd vissza a kommenteket. és mondhatod is hogy ellenszenvesek vagyunk, ebben senki sem akadályoz meg :)

doroty
2008. 07. 23. 21:28

saucy_emo_girl aki azért nem barátkozik mostmár veled mertr emo vagy az addig sem volt a barátod
metalos te meg mostmár elmehecc a picsába mert ha te nem szereted se az emo -t se a "jeles képviselőit" és az afc -se akkor mi a bránert keresel itt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????és a stílus lopás bazb+ nem kell verni a nyáladat és a szted stíluslopás on kivül mit ártottak neked? dee ezt te se tood +mondani mert csak pofázni + ugatni tucc

Én
2008. 07. 23. 22:57

nah helló nagyábból olvsgattam h miket írtok (de elejétől a végéig csak kb az első 10 olvastam) metalos lenne vmi mondani valóm neked : tehát az emo ahogy te is mondtad egy divat na már most tudjuk h ami most divat lehet h jövőre már nem is lesz az szal ha ez egy divat (és az) akkor hamarosan eltűnik és minden olyan lesz mint kb 2004-2005ben (mármitn stílusilag) h mindenki átlagos v vannak a rockerek a divatbabák stb... erről ennyit

és emo zene NINCS az afc sem az ap!atd-sem az sőt a FOB se az a pop-rockra meg ezekre húzák rá h a sok kis 13 éves "emo" őket hallgassa erről van szó

Ennyih jah és még annyit h én sem vok emo csak az AFC-t szeretem

metalos
2008. 07. 24. 16:25

doroty:lehet hogy nem ártottak, de engem akkor is zavar az ostobaság.az ostobaság a legfőbb, kardinális bűn, sajnos nem jár fájdalommal. A mai média és az úgynevezett "civilizáció" egy ostobaság-ideált hirdet, egy okos embernek át kell látnia ezeken a hazugságokon. és az emok ostobák. ennyit erről :)
"Én":és mondtam már hogy nem csak a divatemokat utálom, szal ne mondd hogy úgyis kimegy a divatból, mert én leszarom. úgyis maradnak emok, ez sosem fog magától elmúlni, ezeket ki kell írtani! ennyi

Én
2008. 07. 24. 21:08

jó h marad egy kettő de nem úgy lesz mint most h minden négyzetméteren beleütközöl egybe max minden 30 . négyzetméteren szal a mostani emok-nak kb a 10%a marad meg annyit még ki bírsz v nem?

Beky
2008. 07. 25. 8:23

Az Anti Fitness Club a magyar zenei élet első - és eddig egyetlen - olyan fiatal modern rock zenekara, mely image-ben, hangzásban, előadásmódban, hangszeres tudásban, dalszövegekben és a tagok életkorában megfelel a mai nemzetközi elvárásoknak! Egy dolgot azonban mindenképpen fontos kiemelni: Az AFC nem egy producerek által összerakott "játékzenekar", hanem egy hiteles, minden lépcsőfokot bejárt, rutinos rock banda, a 20 éves átlag életkoruk ellenére. A srácok nem a figyelemfelkeltő fotók és a szép klipek érdekében öltözködnek különleges, egyedi módon és festik a hajukat a szivárvány összes színére! Ők valóban azok a fiúk, akiket a képernyőn láthatnak, dacolva a folyamatos támadásokkal, amik az utcán, az iskolában, vagy egyéb helyen érik őket. Az AFC bombaként robbant be a magyar könnyűzenébe!

metalos
2008. 07. 25. 12:52

egyedi? XD ha neked az az egyedi amikor valaki úgy néz ki mint az ország 60%-a? másrészt meg pont hogy RÁJUK jellemző a producerek által összerakottság! régen amikor "punkok" voltak, (mert valószínüleg akkor is ilyen divat-szarok voltak, mivel aki punk, az nem lesz egyik napról a másikra emo) akkor talán nem voltak egy producerek által összetákolt banda. de most.... heheXD..és a "rock"bandát tedd idézőjelbe. mert számomra nem ez a rock :S ez csak egy ilyen médiahulladék...

Én
2008. 07. 25. 20:06

de metalos te is mondtad h amikor még pnukbanda voltak.. ezzel gyakorlatilag elismerted h nem összerakták őket mint pl a ntx-et (bocs minden ntx fantól de ez az igazság, bár én nem csípem őket na mind1) és csak úgy mnellesleg elárulom h EGYETLEN-EGY számuk van amit nem ők írtak (ill hát tomi) és valóban ők nem TELJESEN rock-ot játszanak hanem alapjában rockhoz nyúlik visza csak keverték már stíkus jegyeivel si Ennyih

metalos
2008. 07. 26. 11:51

ez igaz, de amikor még punkbanda voltak, akkor faszse volt rájuk kíváncsi már nemazért. én nem is tudtam pl. a létezésükről. ahogy felkarolta őket valaki, máris ez az emokinézet, mindenhol róluk van szó, stb. akkor nem azt mondom hogy összerakták őket, inkább "megcsinálták". utálom ha valaki nem érti meg azt amit az okosabb mond...

doroty
2008. 07. 26. 12:48

metalos biztos nem azért karolták fel őket mert annyira bénák voltak

inti azt monta 1 interjúba hohy +halgataa őket és kurva jok voltak

ésajnos már ez a z oldal is arrol szol ho kituggya a másik stilusát jobban fikázni

Én
2008. 07. 26. 15:03

jó az igaz h más a hajuk de pl a pólójaik + a ruhájuk ugyan azok van egy vidi ahol látszik h még punkok de ua a póló van Tomin mint a nefordulj el-es posztin
http://youtube.com/watch?v=CrFTPkSfa0E
itt a link nézd meg (a gityós aki nekünk bal oldalt van az még NEM Peti hanem Anti) és koncin most is így "csinálnak" jah és sztem egyetérthetünk abban h Fekának és Tominak is jobban áll a hosszú haj

metalos
2008. 07. 27. 0:12

tomi kurva menő aztán azzal az elbaszott diszkóstarajával...XDez a pánk! :D amúgy meg doroty, ez kurvanagy hülyeség volt amit írtálXD a média szarik a tehetségre, csak olyan legyen az imidzsük, hogy arra ráharapjanak az ostobák.. és ó istenem basszus egy pólója ugyan olyan. most hova szarjak?XD

Én
2008. 07. 27. 20:49

bocs de nem csak 1 pólója ugyanolyan de mind1 téged úgyse lehet jobb belátásra bírni
maradj csak nyugodtan ilyen "vak"(ne szó szerint értsd) de engem akk sem fogsz lebeszélni arról h anti fc-t hallgassak szal mondjad csak és nem hiszem h itt bárkit is le tudnál beszélni =)

1vki
2008. 07. 27. 22:27

ááááh...:D
Szentem ez vicces.. .ami itt wan vita...:D
mert mindig is így lesz... mindenki meg mondja majd a véleményét...
és véglis... erre nem kell odafigyelni.. és szentem ennyi...^^
mindeki más egyéniség... van aki elfogadja van aki nem...
néha még az 1xű embernek is beszólnak... amit hagyni... kell
a világ mindig ilyen lesz és marad:s
ez a Kampány nagy ötlet... és lehet h felnyitja néhány ember szemét...
deh az nem elég...
xal...^^
sziasztok^^

metalos
2008. 07. 27. 22:50

áááá ne legyél már ennyire hülye! itt nem az a lényeg hogy a régi ruhái közül is hord néhányat, attól függetlenül más lett a stílusa? IGEN! és ez a lényeg. és fasz akart téged lebeszélni, hallgasd csak azt a szart, te írtál nekem de mind1..senkit sem akarok lebeszélni, nem vagyok hülye.

csak egy senki
2008. 07. 28. 17:58

metalos vagy kicsoda szerintem állíthatnál magadon. Köszönjük elmondtad a véleményed. De ez azért már dúrva. valakinek ez jön be. És?! Nem tehetsz ellene semmit! Ha szidod is őket attól függetlenül bennlesznek a médiába stb stb. Te nem tehetsz ellenük semmit! Különben is! Attól még, hogy 13 éves korukba punkok voltak 18 évesen már csak nem kéne! Te sem hiszem,h hogy 40 éves korodban metált fogsz hallgatni. Változik az idő. Ez annyira szánalmas. Megy az ujjal mutogatás: ő EMO! Ő nem mert ő pózer! Ő fakker. Ő meg Saucy. Ez annyira .... Gyerekes. Pont, mint az oviba. Ha kitalálsz valami egyedit-ami a stílus lényege lenne - akkor másnapra mindenkinek olyanja van. Kábé az AFC-vel is ez van. vagyis. Azthiszik, hogy ezvan, Sokan aztondolják, hogy a "marketing gépezet" kidobta őket, hisz a No Thanx-ről egyre kevesebbet hallani itt az ideje újítani, és befedni az "EMO lyukat" a magyar médiában. Na most ez nincs így. Különben is szerintem az EMO és a Punk annyira nem áll messze egymástól. Szerintem a srácoknak nincs stílusuk: Ők egyediek! Hisz ha belegondolunk az Ez van vag a Bárhogy szeretnéd akár puunk is lehet. De a Miért hazudom az oké kicsit EMO feeling. :) De az 1 szám. És nem kéne őket beskatuláyzni ebbe az EMÓÓÓS (fúj,de roszs leírni) dologba. mert bazira nem EMOk. Ez mára már egy divatirányzat lett. senki sem tudja mi az, de ha elmész egy NTX kocnertre a vérbeli pózerek örömmel mutogatják az I (L) OLII és stb karcolásokat a kezükön. Nah ez a szánalmas. És akárki akármennyire is tiltakozik. ez van sajnos. És amíg nem jön más - addig ez is lesz. Szóval metalos hunyd be szemed foglalkozz mással - és keresd ki az ÉKSZ - ból mi az a Tolerancia. bár neked még az sem segítene. És szerintem szép dolog, hogy ők legalább próbálkozak. Én mellettük állok. Tudod miért? 12 évesen majdnem megkérseltek a punkok, mert ahogy most neveznétek "emóóósan" néztem ki. Mára 14 éves vagyok, Egyszer akaratom ellenére szexuális kapcsolatot létesítettek velem. De nem esek depresszióba Nem adom meg nekik azt az örömöt. De harcolok a toleranciáért. Mert ha létezne - kevesebbet szenvedtem volna az életbe.

Én
2008. 07. 31. 21:23

az előtem szólónak teljesen igaza van és NEM VAGC EGY SENKI!!!!!!!! te is vagy valaki és sztem naon sok embernek fontos vagy és szertenek szal ne mond magadra h senki vagy!!! mert ha sokáig mondod és elhiszed akk télleg egy senki leszel és az baromira nem jó!!!!!!

és metalosnak h én se ruhákról beszélek efektíve de mind1 úgy se érted de ha meg annyira nem hiszed hallhasd meg pl a Tedd meg c számot v a Kormányrendszert v akár a Ronda lány-t mert ezek egyátalán nem "emotionálisak" ( XD ) ennyit erről jah és még annyit h azt halltatom h lehet h vissza térnek a punk-hoz........

metalos
2008. 08. 01. 10:04

"csak egy senki"-nek majd holnap válaszolok mert most nincs kedvem :D "visszatérnek a punkhoz" akkor számíthatnak arra, hogy mégjobban baszogatni fogják őket, mert ez gáz. miaz hogy punk, utána emo, utána megint punk!? a punk meg az emo TELJESEN eltérő egymástól, ne mondd azt hogy van közük egymáshoz, csak azért mert az emo abból is lopott.ennyi. nem véletlenül utálják a punkok az emokat nemgondolod? mivel teljesen más "szubkultúra" legalábbis az igazi punkok.. nem az ilyen 13éves kis söpredékek mint amilyenek ők voltak. jah és nem a dalszövegeikkel meg a dalaikkal van gondom...az már más hogy semmi tehetség nincs benne.

doroty
2008. 08. 01. 16:04

metalos te szted az afc ét ?

Én
2008. 08. 01. 19:06

metalos negm téll leszarom h miért utálják a punkok az emokat főleg mivel h én egyik se vok szasl engem mindenki békén hagy ^^
és ha az AFC punk lecc akk mi van??? nem mind1 akik szeretik azok akk is szeretik majd akik meg nem az ígyis-úgyis baszogtatni fogják őket vmiért mee nem fog tetszeni nekik vmi v kitalálnak v mi tom én

metalos
2008. 08. 04. 17:41

doroty én nem szeretem az afc-t. azthittem ez elég nyilvánvaló :D és mind1 csak mondtam hogy mégjobban basztatják majd őket, mivel divatpunkok lesznek.

metalos
2008. 08. 04. 17:43

"csak egy senki": az ilyenek miatt mint te, akik túl elfogultak ahhoz, hogy ne csak nézzenek, lássanak is. tudom hogy attól hogy szidom őket még nem változik semmi, de jól esik leírni az igazságot és pont. az édesanyám most lesz 46 éves, és iron maident hallgat. 40 évesen is ezt fogom hallgatni, csak hogy megnyugtassalak ;) és inkább az emot lehet kinőni mint a punkot. és ha 13 éves korukban punkok voltak, akkor akkoris csak hülye kis divatfaszok voltak. és a punk meg az emo TELJESEN eltérő egymástól! gondolom azthiszed te is hogy a punk az kb. az avril -.-" de olyanokat nem ismersz hogy pl. ramones, sex pistols,aurora... és ha neked az az egyedi, hogy ugyanúgy néz ki mint az ország 60%-a, akkor grat. kurva egyediekXD ők a legnagyobb tucatemberek de ne zavarjon. és nem vagyok intoleráns, kivéve a hülyeséggel szemben. azt az egyet nem tolerálom. és leszarom a gondjaidat, az nem rám tartozik.ne írd le azért hogy most sajnáltasd magad...

nemtuom
2008. 08. 05. 11:47

metalosnak igaza van!!még hogy egyediek A nagy faszt! mér talán nem veszik észre hogy a fél világ ugy néz ki mint ők.biztos vagyok benne hogy 1-2 év de talán annyi se és kimegy a divatbol ez az egész (huh alig várom már mert már elegem van a nyálverésből) ja és szegény metalost sajnálom már h itt megmondja a tutit, és ti meg hogy véditek a köcsög emoSokat......ZÉRÓ tolerancia ez van ez itt ma magyarország kit érdekel hogy most mi van velük maguknak csinálták a bajt!!!

metalos
2008. 08. 05. 12:19

ennyi.kösz

Én
2008. 08. 05. 22:13

de "nem tudom" én nem értem h metalos minek jár ide??? ő utálja az afc-t ah te is és attól mert it leírja a véleményét attól nem fog változni semmi!!

jah és a punk nem is volt divtaban akkor amikor ők azok voltak de mind1
jah és képzeld hallttaam azokról a zenekarokról akiket felsoroltál!!

ennyih

metalos
2008. 08. 07. 19:50

nem az a lényeg hogy divatban volt e. attól mert nem volt divatban, az nem jelenti azt hogy ők azok voltak. és nem is neked írtam hogy nem hallottál róluk.

Stella
2008. 08. 09. 19:30

Kurvaélet! Kis mocskos "csak egy senki" ellopta a szövegem xD írtam egy cikket a véleményemről a honlapomra ez a szó szerint kis senki meg bemásolta a felét! Nah kössz szépen. Ennyit arról,h írd ide a TE véleményed. Páff neki.

Metalos igazad is van meg nem is. Az EMO ma már egy nem egyedi divat..: ÉS ezért néz ki így magyaro tinijeinek a 60%-a. De ha utánaolvasnál és nem csak itt tennéd az agyad vagy mid akkor ráébrednél,h az EMO és a Punk jópárévvel ezelőtt a '80-as évek előtt egy stílus volt..: Csak aztán kettévált és EZÉRT utálják egymást. Mert totál ellentétek. ÉS képzeld: Az,h valaki mit hallgat és,h milyen stílusú az szerintem nem ugyan az! PL.: a tesóm ekterózsaszín szőke hajjal stb stb. Mégis hallgat Gunsot! Igaz csak 1-2 számukat... De és akkor mi van? nem hiszem,h Anyukád punktaréjjal nyomja. És hidd el: a hülye kis pózerpitsák jövőre eltűnnek mert divatba jön az idie és akkor majd azt fogják nyomatni a médiába meg mindenhol. De tudod mit? várom... 6 éve vagyok "emo" de ma már letagadom. Pontosan az ilyen támadások miatt. Márr mindenki azthiszi ha meglát az utcán,h "érvagdosó kis hülye" mert a média így nyomatja ezt az egész EMO dolgot. Különben is! Elmondtad a véleményed! Köszönjük. Ott a csinos X. El lehet menni: HA nem szereted az AFC-t akkor minek vagy itt? <- erre légyszíves válaszolj!

Jah és mégvalami. nem ismerted őket akkor amikor 13-14 évesek voltak! Mit szólsz bele abba, hogy ők milyen stílust képviseltek? (erre is kérem a választ) Ők sem szólnak bele abba,h te metalos vagy. Ez annyira irritál. Egyszerűen SZÁNALMAS! Tudod... Mindenki belecsöppen egy stílusba amit aztán átalakítja úgy,h az ő legyen.- Ők belecsöppentek a punk dologba... aztán lenőtt a taréj és ki lett vasalva - át formálodott az életről kialakított képük. Ez annyira nagy bűn lenne? de nem is értem miért vitatkozom itt veled. Szerintem erre úgyis elkezdett azt,h FÚJJ EMÓSOK.. stb stb. Amiről szintén szánalmas itt vitatkozni,hisz Tomiék messze nem EMOK....
Nah ennyit erről.

Én
2008. 08. 10. 21:11

Stella tökre igazad van!!!! csak ennyi hozzáfűzni valóm van a hosszód.hoz és arra nem gondolsz metalos ha az éltükben történtek miattak ilyenek mee lehet h történt velük vmi ami miatt ilyenek v vmi te csak a felszint nézed a mögötte rejlő dolgokat nem pl azt h 2002 óta próbálnak betörni h tomi mennyi dalt ír/írt h megtanultak a hangszereiken a banda miatt ezekre nem gondolsz??? azt hiszed h kapnak egy kész dalt a szinpadon úgy csinálnak mintha játszanának pedig nem nálluk ez NEM így megy ők mindenért küzdöttek nah ennyih

metalos
2008. 08. 11. 14:47

a punkkal nekem semmi bajom. (igaz, az anarchiás résszel nem értek egyet de a punkok általában jófejek. no nem az ilyen avril meg a régi afc sekre gondolok) és nemazt mondtam hogy anyám punk, meg nem is szereti a punkot. csak azt mondtam, hogy ő 40év felett van, és még mindig metalt és rockot hallgat nagy részt, tehát ezzel azt cáfoltam meg, hogy "nem hiszem hogy te 40 éves korodbam is metalt fogsz hallgatni" előfordulhat hogy nem, mert még változhatok, de nincs kizárva. és tudtommal ez nem egy afc fan oldal. és az sincs kikötve, hogy csak nyálas faszságokat lehet írni. ugyanis Én az igazságot írom. amíg Ti csak azt, hogy mit szeretnétek. de ez úgysem fog bekövetkezni, mivel az emberek nagy része intoleráns. sőt! mindenkiben van egy kis előítélet! benned is, és írhatsz akármit hogy nem, én ebben biztos vagyok. és nem abba szólok bele hogy milyen stílust képviseltek, hanem abba, hogy azt a stílust csak divatból képviselték.
és "én": ne legyél már ennyire naív! azthiszed hogy ha valakinek valami sérelme, van az attól emo lesz? haggyuk már...

Én
2008. 08. 11. 20:52

már bocsika de nem vok naív (azé én meg had ismerjem jobban magamat) !! és eként a pózereket mindenki utálja!!!! (aki úgy néz ki mint 1 emo de kb annyi a véleményük róluk mint neked metalos) de nekem van egy bnőm aki emo és tök jó fej szal erről ennyit és jóh h mindenkiben van 1 kis előítélet ez biztos de sztem itt az a lényeg hefektíve mért kell rögtön teljesen elítélni egy embert a stílusa miatt volt h nekem se volt vki szimpi de beszéltem vele és speciel ő a léegjobb bnőm már vagy 9 éve ennyih

Stella
2008. 08. 13. 14:15

Bennem is van előítélet a magad fajtákkal szemben metalos. Az az egész emo utálatod egyre jobban idegesít. Fogani merrnék,h egyet sem ismersz! Most pl. Mi van,ha az egyik legjobb haverod tegyük fel összejön egy EMOval aki bazijófej? Akk elpártolsz mellőle? Mert emo a pasija v. barátnője? Most ez csak egy feltevés volt. Nem tudom minek kell itt mindent és mindenkit mindennél és mindenkinél jobban ismerned és tudnod. Pl.: Én nem naiv. Ne akard már önmagánál jobbanismerni. 13 évesen is lehet valaki punk. Ne akard már bemagyarázni nekünk,h nem,mert,h így divat úgy divat és persze ezt mind úgy, mintha te akkor ismerted volna Tomiékat. Meg ne akard már megondani nekem, hogy én csak Avrilt számítom punknak. Mert ez rohadtul nem így van. Utálom ha valaki jobban tudja, hogy mit tudok én. Jah igen. és ne akard már megmagyarázni, hogy ez az egész a divatról szól. Mert te sem látsz jobban a dolgot mögé! Csak azt hiszed!

metalos
2008. 08. 14. 12:35

a faszt sokkal többet tudok mint Te vagy bármelyikőtök ;D mellesleg leszarom hogy ki mit gondol rólam. az ismeretségi körömben kapásból van vagy 4 emo. :P és mértpártolnék el valakimellől aki összejön egy emoval? attól még őt nem utálom. csak megjegyzem hogy milyen hülye de az az ő dolga hogy kikkel barátkozik, én nemszólok bele. azért mert aztírtam hogy naív még nem mondtam hogy ismerem. és ilyet senkiről nem állítottam hogy jobban ismerem. de ami tény, az tény. ezek a hideg-meleg racionális tények :D TUDOD MIT JELENT PUNKNAK LENNI?? tisztában vagy a szubkultúrával?? a politikai hátterével??? az anarchyás dolgokkal??? nemhiszem hogy 13 évesen olyan sokat tudtak erről :S :P látod te is hülye vagy!!!! punknak lenni nem abból áll hogy van egy 5 centis diszkóstarajom hú de menő punkgyerek vagyok. :S ez nem csak egy külső stílus. sőt egyáltalán nem az! itt nincsenek szabályok itt mindenki úgy néz ki ahogy akar. csak egyedi legyen. vagy valamilyen szinten tükrözze hogy ki is ő.(mellesleg nem vagyok punk, csak Én ezen a téren is tájékozottabb vagyok mint Te.) Utálom ha valaki nem fogja fel azt amit az okosabb mond, és jelen esetben Én vagyok az okosabb!!!!!!!!!! :P

nemtuom
2008. 08. 14. 16:35

bazdmeg ti télleg nem tudjátok értelmezni azt amit metalos mond.olyan faszságokat tudtok beszélni.meg ha már nem értitek hogy mit ir akkor jo lenne ha nem válaszolnátok...

Stella
2008. 08. 16. 15:41

Hogyne lennék tisztába nem egy punk ismerősöm, haverom van akikkel felhőtlenül tudunk együtt mulatni különbözetünk ellenére. És képzeld ők sem a taréj miatt punkok, ezt csak képletesen értettem! És ne hidd magad olyan okosnak... Jah és ne hülyézz le! Nem adtam rá engedélyt! Lehet,h a punkhozjobban értesz, mert hozzádd közelebb áll,de egy szóval sem mondtam,h én értek hozzá! Csak an fogalmam róla, h mi az és tom,h nem Avril meg stb stb számít punknak! Szóval állítsál légyszives! fogadni mernék,h 1 interjút nem hallgattál meg amiben Tomiék erről a témáról nyilatkoznak! Nem mondom,h nézd meg! Amennyire beskatujáztad őket annyira le is fogod szarni. Pedig nemkéne leragasztani őket,h EMO aztán csá. Vagy,h divatpánk volt aztán ennyi. Mert nem lehet őket egy stílusba besorolni mindegyik számba van egy kicsi az egy kicsi amaz. Ha beskatujáznád,h igen ő EMO akkor nema dnál esélyt nekikarra, hogy változzanak pedig nekik van jövőjük ahogyan múltjuk is! Lehet, hogy ezt te nem fogod fel! És nemt udom eflgoadni a múltjuk, sem a jelenük, de ettől még nem kéne folyamatosan magadat isteníteni és másokat baszogatni!

metalos
2008. 08. 16. 19:21

1.szerinted engem érdekel hogy adtál e rá engedélyt? XD lehülyézlek ha akarlak. aztcsinálom amihez csak a kibaszott kedvem szottyan :D
2.de 1-2 interjút láttam mint pl ez.
3.én csak véleménytnyilvánítok ;) nem istenítem magam de ami igaz, az igaz. mindannyian naív kis picsák vagytok nem láttok a dolgok mélyére.

Anna
2008. 08. 16. 21:13

metálos még hogy nem isteníted magad???szerintem nagyon is!!!!BEKÉPZELT VAGY,BUNKÓ,POFÁTLAN!!!!elhúzhatnál erről az oldalról!!!senki nem kiváncsi rád!!!!!Pofázhatsz más oldalon!!!!!!és szerintem mindenki le szarja a véleményedet!!!!!Te mindig,mindenkivel csak kötekedsz!!!!!!!szerintem majdnem mindenki ezt gondolja,szóval......

metalos
2008. 08. 17. 12:05

hova szarjak? :D beképzelt,bunkó,pofátlan...köszönöm köszönöm a bókokat ^^
mellesleg ha nem lennétek rám kíváncsiak, nem válaszolnátok ;) nem mindenkivel kötekedek csak veletek ... :D és végre valaki nem annyit ír hogy "jaj de szeretem az afc-t tomi olyan cuki stbstb. ja meg fontos a tolerancia szerintem is" pff szánalmas. senkinek nincs egy értelmes építő jellegű hozzászólása XD és miből veszed le hogy istenítem magam? csak azért mert okosabbnak tarotm magam nálatok? istenem, hogy lehetnek ennyire hülyék az emberek...

Anna
2008. 08. 17. 14:37

Igen,hogy lehetnek ennyire hülyék??Te vagy rá az élő példa metálos!lehet h okosabbnak tartod magad, de az nem azt jelenti h az is vagy!!!Fáj az igazság???????????XD

Én
2008. 08. 17. 21:15

metalos ez jóh te mondod h senknek nincs értelmes hosszója de akk neked sincs pedig az egoisták nem arról híresek h ilyeneket írjanak és ne írd vissza h azt csak "ránk" értetted -.-" és elárulom h nem vagy okosabb nállunk ....

metalos
2008. 08. 18. 12:47

"Anna": khm...Én elismerem ha másnak van igaza, de jelenesetben Én vagyok az aki józan ésszel gondolkodik. de nekem mindegy igazából szarok a véleményedre. majd pár év múlva rájössz ;) addig meg éld csak a szánalmas kis szürke, semmilyen, tök átlagos életedet. ;D
"Én": miből gondolod hogy egoista vagyok? szerintem nem volt olyan kommentem amiből ezt lehetett volna leszűrni. de ahogy gondolod, nekem 8. leszek egoista de csak a Te kedvedért :D azt, hogy nincs értelmes hozzászólásotok, úgy értettem, hogy senki sem ír ide a toleranciával kapcsolatban. csak hogy mennyire jó az afc. meg leírja esetleg valaki hogy mittudom én meghízott, és csúfolják, és neki milyen szar... de ezen ez a kampány nem segít. -.-" Jah és elárulom hogy okosabb vagyok nálatok ;D csak hogy nekem legyen igazam...XD

Én
2008. 08. 18. 21:34

de metalos azt ne feledd h nem mindig neked van igazad és ebből jön h egoista vagy h "csak az jó amit én mondok én vok az okosabb" és a többi... ebből jött le ez nekem
és a toleranciával kapcs.ban mi a szent szart írjak?????? jólenne ha lenne de a mostani vilgában ez lehetetlen jó h sztem is kéne meg szeretném de azt be kell látni h mindenki intoleráns vmivel kapcs.ban és akk h legyen toleranciás a világ????? ha jön szembe 1 ember vmit leszürsz belőle megjelenése stb. és ez v jó v nem és hát ha meglátsz pl 1 hobóst akk ált róla nem a jó dolgok jutnak eszedbe jó h akk sajnálod h ha pl elvált és elszedték minden pénzét de ha elitta /el játék gépezte v mit tom én akk megérdemli a sorsát magának csinálta ő döntött úgy h eljátsza/issza az össz lóvét
és a drogosokat sem sajnálom aki abban hal meg önszántából drogozott nem??? akk meg magának csinálta sajnálom ...

nah így már jobb???

metalos
2008. 08. 19. 11:13

és mikor mondtam hogy mindig nekem van igazam? :D aztmondtam hogy MOST ebben a helyzetben. de mindegy. megkéne tanulni olvasni -.-" toleranciával kapcsolatban mit írj? hát a véleményedet. ha nincs, akkor meg semmit. ennyi.

Én
2008. 08. 19. 12:57

ha nem tünk volna fel leírtam a véleményem -.-" tanulhatnál még 1 kicsit olvasni xD és h mikor mondtad h neked van igazad??? hát nnem is tom talán mindig -.-"

vki
2008. 08. 19. 20:21

metalos: nem tom mire vagy annyira büszke....meg h annyira okos...nem sok ész kell ahhoz h vkit basztassál...jah meg h "addig meg éld csak a szánalmas kis szürke, semmilyen, tök átlagos életedet. ;D" el tudom képzelni a te nagy egyedi izgi életedet ami kb abból áll h idejössz és elmondod a nagy bölcsességeket...csak azt nem értem h ha annyira utálsz mindenkit akkor minek írsz ide...jah igen mert te értelmet hozol ide mi?=Đ meg igazságot...ami SZTED igazság már bocs, de mind1.egyébként mindenkinek tanácsolom h ne válaszoljon metalosnak mert csak azért pattog itt...ha senki se írna sztem nem járna ide és nem örülne kurvára h végre vki az életben figyel rá...jah és metalos nyugodtan leírhatod a szánalmas visszapofázásodat a véleményemre mer ugyse jövök vissza és nem olvasom el mert fölösleges. eszemben sincs azzal örömet okozni senkinek h leereszkedek hozzá...nem vok egos de ez a vitázás itt tényleg csak arról szól h mindenki visszaszól metalosnak ő meg fújja a magáét..ennek meg nem sok értelme van. szal csak tanácsolom mindenkinek h ne válaszoljon metalosnak, persze ez csak az én véleményem, tőlem mehet itt ami eddig, de ha vki elmondja h mi értelme van annak h mindenki a neten ugrik 1másnak, annak grat^^ szóval aki tényleg tolerancia-párti az tolerálja metalost meg a hasonló embereket is=) én tolerállak metalos azért nem olvasom el a válaszodat és nem reagálok húhh de nagy káromkodásokkal mert az sértő sztem és reménytelen úgyis lepereg a kritika, meg így mindenkinek jobb, vagy hát lehet h neked nem mer eggyel kevesebb embert tudsz bosszantani. am sztem semmi értelme bosszankodni az ilyen embereken. van rosszabb is sajna..nah pá

vki
2008. 08. 19. 20:46

jah és csak azért h ne kelljen állandóan metalosnak hívni mert az olyan személytelen meg nekem így jobban tetszik jah és "aztcsinálom amihez csak a kibaszott kedvem szottyan :D", vedd úgy h annamáriának írok..asszem ez a neved nem? munkácsi annamária..ha nem, akkor bocsi csak mert elég sok anti emo meg hasonló oldalra ír ez a csaj és hasonló a stílus..ha nem akkor mégegyszer bocs.

metalos
2008. 08. 21. 12:01

hát ha vissza sem jössz, akkor nem is válaszolok mert felesleges meg amúgy is lusta vagyok megint sokat írni :) csak annyit mondanék hogy nemtudom mi a faszért lovagoltok még mindig azon hogy Én milyen kurvára okosnak tartom magam. ugyanakkor ilyet nem mondtam. aztmondtam (ötvenedszerre talán megértitek) hogy most ebben a témában Én vagyok az okosabb. lehet hogy ha a bálnazsírkutatásról lenne szó akkor te lennél az :) de nekem mindegy...és nem munkácsi annamáriának hívnak XD

fasztudja
2008. 08. 22. 20:28

jaj ugy tuom őket sajnálni milliokat keresnek.....ebben az egész szarban annyi a gond hogy nem azokat pártolja akiket kellene..mert vegyük pll az afc-t 1.sokat keresnek 2.megverik őket vagy más dolgok 3. ők választották ezt senki sem parancsolta nekik akármikor visszaléphetnek...........és ittt a gond mert ha egy csövest veszünk akkor az: 1. nem keres sokat 2.bántalmazzák vagy éppen valami mást csinálnak vele 3 . bár lehet hogy saját maguk miatt lettek azok akik most de nem léphetnek visssza........és mivel ez a kampány arrol szol hogy nem bántsuk őket se szóval se veréssel.......ezért ha megnézzük egy csöves helyzete sokkalta rosszabb....nem azt mondom hogy kifejezzetten a csöves emberekről kellene szolnia hanem hogy mért pont azokrol szol akiknek jo a soruk..............

metalos
2008. 08. 22. 20:44

ezzel egyetértek kedves "fasztudja" XD

Én
2008. 08. 24. 10:23

de"faszatudja" egy csövessel mégse reklámozhatnak 1 ilyen kapányt én is sajnálom megminden de azért azt nnem rakahtják ki 1 posztira v az újságra!!!! ésakik benne vannak azok mind végülis képviselnek 1-1 csoportot
és igaz h senki se mondta nekik h legyenek ilyenek de ha ők 1x így érzik jól magukat??? teszem ezt neked is lenne 1 stílusod v vmi amit mások nem szeretnek attól te még az maradnál mert az tetszik abban érzed jól magad v nem???? (és tom h nem ismerlek meg mit tom én csak gondolj bele)

Én
2008. 08. 24. 10:25

jah igen és még vmi honann keresnének ők millókat?????????????????? az ingyenes konciból???? v a 1900 ft lemezből?????????????????? v a 2900 ft jegyből??????????? hát nem hiszem h ezekből annyira meglehet gazdagodni h millóik legyenek max szabó zé-nek -.-" jó h azért ők is kapnak de sztem zé a nagyrészét lenyulja

metalos
2008. 08. 24. 20:48

jó.mondjuk ebben igazad van. de azért sztem keresnek ők eleget......

fasztudja
2008. 08. 24. 22:42

DE!!! én nem mondtam hogy egy csövessel kéne csak hogy mássalpl:nemtom állatokkal vagy sérült emberrekkel vagy valami....és lehet hogy nem milliokat azt csak ugy irtam de biztos azért jol keresnek..

drii.
2008. 08. 25. 0:19

na ide is írok xD de tömör leszek. már kifejttem egyszer hogy ellenzője vagyok ennek a divat hullámnak amit elneveztek emo névre, és én is utálom hogy mindenkitől csórtak valamit (sminkelés a rockerektől, kockák a skasoktól és hadd ne soroljam), de ha nem kell látnom a fejüket akkor az AFC egész jó, jó a zenéjük. a jóbarát számuk is annyira igaz manapság... csak mondom: NE KELLJEN ŐKET LÁTNOM. de valaki meg erre élvez el. hát ja.

Ecc
2008. 09. 12. 17:50

Szerintem az AFC a legjobb zenekar a világon,és miért nem lehet felfogni végre ,hogy ők azért öltöznek így mert bejön nekik és nem azért,mert ez a divat!!!Keményen megdolgoztak,hogy egy punk-bandából ilyen jó együttes legyen.Na ja,és ti,hogy reagálnátok ha ennyien ellenetek lennének ?!?
Figyuzzatok én amikor elsőnek megláttam a srácokat én is olyat mondtam,hogy fúúúúúúúúú,de inkább jobb,ha nem tudjátok!De amikor jobban megismertem őket rájöttem,hogy sokkal jobbak mint egy EMO!
Tomi,Feka,Peti és Miki szetem nagyon cukik és imádom őket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puszi:
Ecc

Anna
2008. 09. 13. 11:59

Kedves ECC,honnét veszed h az afc nem divatból öltözködik úhy ahogy?!

fasztudja
2008. 09. 17. 21:05

,,punk bandából ien jo eggyüttes" ??? inkább maradtak volna punkok..

metalos
2008. 09. 17. 21:07

kinem szarjale hogy mért öltöznek úgy?! a lényeg hogy úgyöltöznek. amúgymeg nyilván divatból. jómeg nyilván ha nemtetszene nekik akkor nem néznének ki így de akkoris. ezt találták ki nekik, így eladhatóak. a lényeg,hogy ígyis úgyis szarok. mindegy.nemhallgatom őket, oszt' cső....

Anna
2008. 09. 21. 10:29

Metálos!
1. Nem tőled kérdeztem,amit kérdezetm!
2. Ez csak a te véleményed h szarok!
3. Tartsd meg magadnak a véleményed!

Ecc
2008. 09. 23. 12:37

Jaj hagyjátok már lógva szegényeket!Nem tehetnek róla,ha nektek nem jönnek be!!!És semmi bajom az olyanokkal mint Anna,mert ő nem kifikázza az AFC-t,hanem egyszerűen megmondja a véleményét.
Tudjátok tolerancia!
Pusszancs:
Ecc

fasztudja
2008. 09. 23. 17:58

Tolerancia????a faszt

metalos
2008. 09. 25. 10:46

ezaz oldal nem pont arról szól hogy elmondjuk a véleményünket? :D idióta... -.-"

Anna
2008. 09. 26. 20:17

Ecc köcce!
És metáloshoz csak annyit:pfff....annyi eszed van mint egy marék leplének van még annyise!!!!Te folyton a hülye véleményeidet mondod el!!!!!-.-"ou...de gáz...igaz???vagy fáj a hazugság????:PHÁHHHH

Tomi
2008. 09. 26. 21:44

Én is "imós" vagyok és hülyeség a világfájdalmasos téma meg az érfelvágós hülyeség nemtom mért kell fikázni a másikat! és ha ez jön be neki mi van akkor?
saját döntésü(n)k!!!és csak a féltékenység szól belőletek akik megszólják az AFc bandát mert nekik összejött ami másnak meg!erről ennyit!
meg ne hassonlícsátok össze a no thaxel mert az nagy rakás fos 1szer láttam őket youtubon elég is volt belőlünk ennyi

kirekesztőmocsoknáci
2008. 09. 30. 14:09

Inkább ezeknek FORDULJ FEL kampány kéne... faszom tolarencia... MAJD RÁJÖSSZ BAZDMEG...

anyáddd
2008. 10. 04. 17:34

,,féltékenység" hmm még az kéne hogy ezekre én féltékeny legyek.....asszem te rosszul értelmezed itt a dolgokat....^^'

GYILKOS
2008. 10. 04. 19:41

ECC IGAZAD VAN MINDENBEN DE A TÖBBIEK GECI FASSZOPOK DE TE IS kirekesztőmocsoknáci , anyáddd,metalos,fasztudja DE TI MI A FASZT KÉPZELTEK MAGATOKRÓL

GYILKOS
2008. 10. 04. 19:43

hülye aki elolvassa faszopó geci is meg még az anyád metalos faszát

metalos
2008. 10. 06. 20:52

"GYILKOS" te magyar vagy?nemtudom,nemnagyon értelek...de igazából le is szarom, mert nemvagyok kíváncsi a semmitmondó véleményedre.
"Anna": folyton csak a hülye véleményem? idefigyelj cicukám, szerinted ez az oldal mire való? arra,hogy 60szor leírjuk hogy milyen jó az AFC, meg hogy a ntx a jobb vagy a TH? hát neméppen. de őszintén szólva a te véleményed sem különösebben izgat.
"Tomi": kicsit unalmas hogy mindegyik emoS ugyan ezt mondja."miért kell fikázni" BAZDMEG te nem magyarországon élsz? tanuld már meg, hogy itt nemlehet megfelelni 200000 embernek.mindig lesznek akik utálni fognak. pl én XD

Anna
2008. 10. 07. 14:51

"GYILKOS"
Nem tom h hány éves vagy,de kb. 3 éves szintjére érsz fel!!!Vagy még addig sem!!!!És mi mit képzelünk magukról????XD inkább te mit képzelsz magadról!!!!!!Jah, és még valami,ne oszd itt az észt,neked is elég kevés lehet belőle!!!!!!XDÉs amiket leírtál szavaknak szerintem nem tod a jelentését!!!Csak megjegyezted mert elég sokszor mondhatják rád!!!!!
METÁLOS AMIT TOMINAK ÍRTÁL ABBAN IGAZAD VAN!!!!

Nonóó
2008. 10. 12. 12:42

Szijjasztok! Sztem semmi értelme annak hogy elítélik az EMO-kat...szerintem igen kevés igazi EMO van de azok igazi egyéniségek,és az is a célja az EMO-nak hogy ne olvadjanak bele a szürke társadalomba... mindenkinek van egyfajta stílusa van aki PUNK,RAPPER,EMO, stb...és a pózerek már külön kategória szerintem,na rájuk télleg igaz hogy divat-ból csinálják az egészet...és lehet hogy EMO-nak tünnek az .AFC-s fiúk. <3 de nem vallják magukat EMO-nak... na szal lehet hogy hülyeség amit írtam de én így gondolom... (és megjegyzem én se nem EMO se nem pózer nem vagyok csak ROCKER...)

metalos
2008. 10. 13. 18:15

"az is a célja az EMO-nak hogy ne olvadjanak bele a szürke társadalomba" XD azt elfelejtetted, hogy lassan az emo számít szürke társadalomnak. ha valaki emo, az mamár egyáltalán nem számít extrémnek, és ha elhalad mellettem egy emo, nemkifejezetten veszem észre. csak annyit hogy emo, és végig halad egy röpke morbid gondolat az agyamon. ennyi. amiről te beszélsz, az a punk :D
am meg nehogy azthidd hogy számít bármit is a véleményed. itt rengeteg, lényeges - sokkoló, figyelemfelkeltő, irritáló, ...etc.... - vélemény van. majd pont a tiedet fogja mindenki meggondolni. amit most mondtál, már ezerszer elhangzott, és semmitmondó. gyakorlatilag egyszerűbb lenne ha nem is méltatnám figyelemre....

Anna
2008. 10. 14. 14:39

Na figyi 'Nonóó" nem lehet hogy hülyeséget mondtál,hanem biztos!!!Méghogy az AFC-s fiúk nem emok???XD csak rájuk kell nézni!!!XD egyp. meg télleg sokszor leírták már azokat a biznyos szavakat hogy:"Ne ítéld el az emokat!!!"XD úgyis 300000 emberből 299999 elfgoja ítélni őket!!!!

fasztudja
2008. 10. 18. 17:06

"és az is a célja az EMO-nak hogy ne olvadjanak bele a szürke társadalomba..." háháXD ez volt az a pillanat amikor leestem a székről...és csak ismételni tudom a többieket....

Én
2008. 10. 19. 21:11

hát Nonóó az emberi társadalom kb 60%emo és én a szerencsés 40%ba tartozom és szeretem az AFC-t és az AFC-sek téll azt MONDJÁK h ők nem emok de szegény Tomi téll úgy néz ki Feka(<3) cs félig Peti + Miki nem cs annyi h piercingjük van és nem bőszáru gatyát hordanak am meg mostmár Tomi se annyira emo mert már cs koncikon meg tv.ben néha (bár már ott se nagyon) van olyan cuccokban meg van olyan haja mert inkább hordja a kis kalapját szal nah értitek

cső

Anna
2008. 10. 20. 15:14

az emberek 60%-a emo?????XD ez hülyeség!!!!szerintem az a 40% az emo!!!

metalos
2008. 10. 20. 16:39

szerintem meg a 80%... 40%? te hülye vagy...minimum a társadalom fele.gondolj bele.nem csak a szutyok magyarországon vannak emok....-.-

Dara
2008. 10. 25. 15:56

nem tom mi a f_szomért kell idejönni, ha nem értetek egyet a toleranciával!! ha annyira nem érdekel ne nézd, meg ne gyere ide b_zdmeg!

Dara
2008. 10. 25. 16:00

hajrááááá punk!!!!! (AZÉRT JÓ AZ A.F.C. IS)

metalos
2008. 10. 26. 11:20

válaszra sem méltó hozzászólás

Nonóó
2008. 10. 26. 12:28

Jó.akkor hüyeséget írtam. ha nem teccik ne olvasd el. & ugyanez van az AFC-vel is. ha nem teccik akkor hagyd figyelmen kívül.A fiukat sztem úgysem érdekli hogy mit mondanak azok akik utálják őket...és ez a honlap a toleranciáért jött létre és nem azért hogy legyen sok mellet még 1 oldal ahol tudunk veszekedni! Ha utáljátok akkor minek jöttök ide ahol velük foglalkoznak??? El lehet menni valami buzi rasszista oldalra aztán ott veszekedhettek de ne itt!!!!

Anna
2008. 10. 27. 9:42

"Nonóó" figyelj a toleranciáról nem csak jó dolgokat lehet mondani!!!!De ha szerinted csak jó dolgokat lehet mondani akk te álomvilágban élsz!!!!!xD

metalos
2008. 10. 27. 16:16

a "vélemény" vagy ha úgy tetszik "hozzászólás" címszó alatt, nem azt kell érteni hogy " AFC forever ^^ puszcsi szercsi"... faszcsi szopcsi...

csá

valaki
2008. 10. 29. 18:31

Ez a dalszövegben is benne van: mért baj h mindenki más, és h mást szeret ezt soha nem értem meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fasztudja
2008. 10. 30. 10:41

Mást szeret lehet....de más az nem épeeen szerinted az emoSok mind nem ugyanugy néznek ki?!!!

valaki
2008. 10. 30. 12:16

Attol hogy ugyanugy néznek ki még nem biztos hogy,ugyanazt érzik....
És ŐK azért léptek bele ebbe a kampányba mert nem szeretnék hogy elitéljék őket!!!!És senki mást sem!!!!

metalos
2008. 10. 30. 13:40

nemazért léptek be a kampányba mert nemszeretnék hogy elítéljék őket, hanem mert ingyen reklám az együttesnek...mesrészt meg valószínüleg kapnak érte pénzt is... -.-" nelegyetek már ennyire balfaszok.

metalos
2008. 10. 30. 13:45

és fogd már fel hogy nem az a baj hogy mást szeret! hanem az, hogy mit értünk a "más" alatt. ha valami más, az nem gond, mert a különbség az jó. de ha ez a bizonyos "más" valakit olyan szinten megváltoztat,hogy azzáválik amit én lehúzni szoktam a wc-n, az már nemjó. érted. egy bizonyos fokig jó a másság de ha ennek semmi értelme nincs és faszság, meg fölösleges akkor minek.

M.T.
2008. 11. 20. 18:27

metalos, te Debreceni vagy?

Kisördög
2008. 11. 22. 16:40

Na nemtom igazán mi a téma...avassatok be,mer nincs kedvem elolvasni ezt a sok kommentet,egybk szentem mindenki azt csinál amit akar,so én nem vok náci meg semmi
az emo szentem meg tök kuul,az ember ki tudja fejezni az érzéseit,csak k+vára bosszant hogy ilyen kis nyálas fiúcsapatok énekelgetnek a világfájdalomról amikor anyuci otthon sütivel várja,sajna ma ez divat lett,régen vki azért lett emos mert olyan volt a felfogása,de most...hát lehet ezt érteni?egybk semmi bajom az AFCvel,és a No thankszal se,csak akko mondják azt hogy brahiból éneklik ezeket,mert igy egy kicsit szánalmas,háát...ennyi,nemtom tulajdonképpen mit kellett volna irnom,mindegy...

Beky
2008. 11. 24. 18:52

Kisördög egyetértek veled. Régen ugyanúgy volt "emo" mint punk vagy rock vagy bármi más. És régen biztosan nagyon hasonlított az emo a hippi felfogásra, mármint nyilván nem az öltözékük vagy a külsejük.

SzandyB
2008. 11. 28. 20:10

Höhh...nem tudom miért van mindenki az emo-sok ellen...igen mások... de aki igazi EMO az nem vagdossa magát.... azt csak a poser-ek csinálják .... ennyi.. én se vagyok emos... nem is akarok az lenni...teljesen más a stílusom,érzéseim ennyi... HipHop 4ever.... amugy meg a fekákat is lenézik csomóan mert rasszísta parasztok...pedig lehet hogy nagyobb a szívük mnit eggyes fehéreknek..... -.-"

metalos
2008. 11. 30. 12:33

M.T. : nem vagyok debreceni (:

SzandyB: lehet hogy némelyiknek nagyobb szíve van mint egyes magyarnak, de tudod az arányok nem mindegyek ;)

Mondj valamit!

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.

Keresés
Hozzászólások
Tenshi:
Örülök h vki egyetért velem!! »
...:
Jaja!!!Szerintem Tenshi-nek tejjesen igaza van! Én nem tudom... »
Tenshi:
Istenem ez a veszekedés nem tudom miért kell más együtteseket... »
Rekuca:
yoo, igazad van.....! »
Anna:
Rekuca azért mert neked nem teccik a nothanx vagy a... »